Música ♪

7 mar 2014

Esta es la otra canción que os dije que se he presentado a Eurovision para representar Rumanía. Está en rumano y la letra y el ritmo me encantan.



Letra: 

De citeam intr-o cafea
Ca vei fi iubita mea
Nimeni nu m-ar fi convins
Ca nu e decat un vis

Daca mi-as fi dat in carti
Sau te cautam pe harti
Sigur nu te intalneam
Eu in casa, tu la geam
De mi-ar fi spus cineva
Despre mine si ea
N-as fi crezut
Ca se poate intampla

De mi-ar fi spus cineva
Ce-i in inima ta
N-as fi crezut
Ca se poate intampla

Daca as fi pus afise
Caut fata mea din vise
Zero sanse la o mie
Sa gasesc o alchimie
Daca eu te pictam
Tuturor te aratam
Lumea ar fi declarat
Ca sunt nebun de legat
De mi-ar fi spus cineva
Despre mine si ea
N-as fi crezut
Ca se poate intampla
De mi-ar fi spus cineva
Ce-i in inima ta
N-as fi crezut
Ca se poate intampla
De mi-ar fi spus cineva
Despre mine si ea
De mi-ar fi spus cineva
Despre mine si ea
De mi-ar fi spus cineva
Despre mine si ea
N-as fi crezut
Ca se poate intampla
De mi-ar fi spus cineva
Despre mine si ea
N-as fi crezut
Ca se poate intampla
De mi-ar fi spus cineva
Ce-i in inima ta
N-as fi crezut
Ca se poate intampla
De mi-ar fi spus cineva
Despre mine si ea
N-as fi crezut
Ca se poate intampla
De mi-ar fi spus cineva
Ce-i in inima ta
N-as fi crezut
Ca se poate intampla

1 comentario:

  1. Me gusto el ritmo... Y la letra la tendré que ver subtitulada porque sé rumano... Jajaja.

    Besos

    ResponderEliminar

Comentar es gratis y estaría más que encantada de leer un comentario tuyo ^_^

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS